Fandom

Elder Scrolls wiki

Hjem

30sider på
denne wikien
Add New Page
Diskusjon0 Share

The Elder Scrolls Online The Elder Scrolls V: Skyrim The Elder Scrolls IV: Oblivion The Elder Scrolls III: Morrowind The Elder Scrolls II: Daggerfall The Elder Scrolls: Arena
Online Skyrim Oblivion Morrowind Daggerfall Arena

  • KristofferAG

    Det tok sin tid, men Oblivion er endelig bakoverkompatibel på Xbox One, og tilgjengelig på markedet. Foreløbig er ingen GOTY-versjon tilgjengelig, så om du ikke allerede har spillet må du punge ut en heftig sum om du ønsker å spille gjennom Knights of the Nine eller Shivering Isles. Det er bare å krysse fingrene for at vi eventuelt får en fullversjon tilgjengelig.

    Forsåvidt er det fritt for å holde fingrene krysset for at Morrowind dukker opp en …

    Les mer >
  • KristofferAG

    Den siste patchen for Skyrim, patch 1.4, er nå lagt ut på Steam. Alle som har kjøpt spillet gjennom denne plattformen vil automatisk oppdatere den. Patchen skal fikse en hel drøss med bugs, fikse på noen quests, samt klargjøre spillet for verktøysettet for moddere som gis ut om ikke så alt for lenge.

    De av dere som har kjøpt spillet på en konsoll må derimot vente en stund, da disse patchene blir forsinket en anelse.

    Se i kilden for en komplett lis…

    Les mer >

Anbefalt artikkel
Mankar Camoran.jpg

Mankar Camoran er en Altmer Mage og lederen for Mythic Dawn. Han er sønnen til Camoran Usurper og hans Bosmerske elskerinne. Mankar er forfatteren av Mythic Dawn Commentaries samt grunnlegger og leder av Mythic Dawn. Han har to barn, uma Camoran og Raven Camoran, som begge er medlemmer av kulten.

Les mer...

Hjelpe til

Velkommen til Elder Scrolls wikien! Det er bare å logge inn, og bli med på wikiarbeidet. Hvem som helst kan lage en ny artikkel eller redigere en som allerede eksisterer.

Har du noen spørsmål om redigering kan du ta kontakt med administratorene.

  • Ikke kjent med wikier? Sjekk ut hjelpesidene.
  • Usikker på hvor du skal starte? Det er foreløbig mye informasjon som mangler, så det er bare å sette i gang.

<chat/>

Avstemming

Hva er favorittspillet ditt i TES-serien?
 
0
 
0
 
1
 
1
 
1
 
0
 
0

Avstemningen ble opprettet 21:07 mar 27., 2016, og hittil har 3 personer stemt.

Tilfeldig wiki