FANDOM

TESOblivionLogo.png
Liste over alle quests i spillet, inkludert hovedquest, Arenaquests, Dark Brotherhood-quests, Fighters Guild-quests og mer.

Full liste spillerens egenskaper, som agility, endurance, speed osv.

Liste over alle stjernetegnene i spillet og deres fordeler, som The Apprentice, The Mage, The Steed osv.

Liste over alle ferdighetene i spillet, samt detaljer, inkluder Destruction, Sneak, Blade, osv.

Liste over artefaktene i Oblivion, inkluder bl.a Calliben's Grim Retort, Goldbrand, og Mace of Molag Bal.

Detaljert oversikt over kontrollskjemaet for spillet på  PS3  ,  360  , og  PC  .

Liste over alle stedene i spillet, inkludert umarkerte, som bl.a. City Isle, West Weals, Kvatch osv.

Beskrivelse og en grunnleggende innføring i The Elder Scrolls IV: Oblivion Construction Set, et verktøy som gjør det mulig å modde spillet.

En liste med beskrivelser over de 9 offisielle tilleggspakkene gitt ut av Bethesda Softworks.

En innføring i konsollen inkludert i spillet, med en liste over konsollkommandoer.

Komplett liste over all Easter Egg i spillet, referanser til popkultur og lignende.

Tilfeldig wiki