FANDOM

TESSkyrimLogo
Komplett liste over alle tilgjengelige quest, inkludert hovedquests, fraksjonsquests, Daedraquests, og sidequests.

Oversikt over de ti forskjellige spillbare rasene samt deres unike ferdigheter og egenskaper.

Oversikt over de 18 ferdighetene i spillet, og deres effekter.

Informasjon rundt Dragon Shouts, inkluder hvor de kan finnes og deres effekt.

Full liste over alle de passive egenskapene i spillet, samt hvordan du kan få tak i dem.

Liste over alle lesser og greater powers, og hvordan du kan få tak i dem.

Liste over alle stedene i spillet, samt de inkludert i offisielle tilleggspakker.

Liste over alle NPCene i spillet, samt de inkludert i offisielle tilleggspakker.

Detaljert oversikt over tilhengere i spillet, inkludert kjemping, levelling, og kommandoer. Inkluderer også en liste over alle mulige tilhengere, samt hvordan du kan få tak i dem.

Oversikt over alle trenerene for ferdigheter i spillet, samt hvor de finnes.

Oversikt over alle kjøpmennene i spillet, inkludert smeder, landhandlere, og alkymister.

Liste over alle menneskefiender i spillet og de offisielle tilleggspakkene.

Liste over alle skapninger i spillet og offisielle tilleggspakker, både fiendtlige og nøytrale.

Oversikt over alle fraksjoner i spillet og de offisielle tillegspakkene. Inkluderer både de du kan bli med i, samt de du ikke kan bli med i.

Oversikt over alle våpen i spillet, samt hvor de kan finnes og informasjon rundt smiing. Inkluderer våpen i hovedspillet samt de offisielle tilleggspakkene.

Informasjon om rustninger i spillet, inkludert hvor de kan finnes og informasjon rundt smiing. Inkluderer rustning både i hovedspillet og i de offisielle tilleggspakkene.

Et komplett arkiv over alle bøkene i spillet, inkludert bøker, ferdighetsbøker, journaler, brev, og notater som kan finnes i hovedspillet samt i de offisielle tilleggspakkene.

Komplett liste over alle questgjenstander, ingredienser, mat, drikke og mer. Inkluderer gjenstander fra hovedspillet samt de offisielle tilleggspakkene.

Informasjon om kontrollskjemaet for både PC og konsoll.

Oversikt over de offisielle tilleggspakkene.

Tilfeldig wiki