FANDOM

Denne siden lister opp nyheter som er lagt ut på wikien.

  • Alt som omhandler selve wikien eller spillserien blir sett på som nyheter.
  • Om du har laget en film eller en mod, vil dette ikke regnes som en nyhet.
  • For å legge noe til under nyheter, er det bare å skrive en bloggside og legge den til under Kategori:Nyheter
  • For å se de siste nyheten og kommentarene må du gjerne oppdatere siden.

Siste nyttRediger

  • KristofferAG

    Det tok sin tid, men Oblivion er endelig bakoverkompatibel på Xbox One, og tilgjengelig på markedet. Foreløbig er ingen GOTY-versjon tilgjengelig, så om du ikke allerede har spillet må du punge ut en heftig sum om du ønsker å spille gjennom Knights of the Nine eller Shivering Isles. Det er bare å krysse fingrene for at vi eventuelt får en fullversjon tilgjengelig.

    Forsåvidt er det fritt for å holde fingrene krysset for at Morrowind dukker opp en gang i fremtiden. Siden spillet ble gitt ut på den originale Xbox-konsollen, er det ikke videre sannsynlig at vi får en bakoverkompatibel utgave på Xbox One. Det er lov å håpe på en pakkeversjon med Morrowind, Oblivion og Skyrim engang i fremtiden kanskje?

    kilde

    Les mer >
  • KristofferAG

    Den siste patchen for Skyrim, patch 1.4, er nå lagt ut på Steam. Alle som har kjøpt spillet gjennom denne plattformen vil automatisk oppdatere den. Patchen skal fikse en hel drøss med bugs, fikse på noen quests, samt klargjøre spillet for verktøysettet for moddere som gis ut om ikke så alt for lenge.

    De av dere som har kjøpt spillet på en konsoll må derimot vente en stund, da disse patchene blir forsinket en anelse.

    Se i kilden for en komplett liste over hva patchen gjør.

    Kilde

    Les mer >

Tilfeldig wiki